دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،آهنگ

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار حیف

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار حیف

هم اکنون ترانه بسیار زیبا از محمدرضا گلزار به اسم حیف با بالاترین کیفیت منتشر گردید.شما بازدیدکننده گرامی می توانید
این اهنگ را در دو کیفیت۳۲۰و۱۲۸ به همراه متن ترانه از کرال موزیک به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید.

Download New Music Mohammadreza Golzar called Heyf – kralmusic

موزیک و ترانه: علی یاسینی, تنظیم: فربد فروغی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار حیف

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار حیف

حیف عمری که گذاشتم پای تو تو که خوبه حال تو من شکستم جای تو
حیف هرچی آرزو کردم برات چند سالو صب کنم تا فکرت از سرم دراد
حیف روزایی که ترسیدم نمونی من عوض شدم برا تو تو همونی
تو از اول مال این حرفا نبودی …
حیف روزایی که ترسیدم نمونی من عوض شدم برا تو تو همونی
تو از اول مال این حرفا نبودی …

متن آهنگ حیف گلزار

انگاری آخراشه خوشی نیومده به ما یادته اون اولا بگو عوض شدی چرا
من که هیچوقت روی تو بلند نمیشدش صدام …
یادته گفتم بهت جایی نری بدون من گفتی نمیتونیم مگه میشه بدون هم
از اون همه خاطره نموند حتی یه دونه هم …
حیف روزایی که ترسیدم نمونی من عوض شدم برا تو تو همونی
تو از اول مال این حرفا نبودی …
حیف روزایی که ترسیدم نمونی من عوض شدم برا تو تو همونی
تو از اول مال این حرفا نبودی …

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.