دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،آهنگ

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،آهنگ

دانلود آهنگ میثم نادری رابطه

دانلود آهنگ میثم نادری رابطه

میثم نادری خواننده خوش صدای کشورمان ترانه جدید و احساسی خود به نام رابطه را منتشر کرد. شما بازدیدکننده عزیز

می توانید این اهنگ زیبا را بصورت کاملا رایگان و با بالاترین کیفیت از سایت ما دانلود فرمایید.

Download New Music by Meysam Naderi called Rabeteh

موزیک از صادق نورانی و ترانه از محمد کاظمی می باشد.

برای دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید…

دانلود آهنگ میثم نادری رابطه

برای لذت بردن دوستانتان این آهنگ زیبا را به اشتراک بگذارید

کرال موزیک بزرگترین رسانه دانلود رایگان اهنگ ایرانی و خارجی می باشد.

دانلود آهنگ میثم نادری رابطه

وقتی دلت سوخت دلم دود شد یکشبه یه رابطه نابود شد

وقتی دلت سوخت دلم داغ دید عشق توی این رابطه مردود شد

وقتی دلت سوخت فراری شدم یکشبه وادار به کاری شدم

که زندگیمو آخرش به هم ریخت بی تو اسیر بدبیاری شدم

من که هنوز دلواپس حالتم تنهام گذاشتی رفتی دنبالتم

هرشب و هرشب میبینم خوابت رو لعنتی من قلبم رو دادم به تو

متن آهنگ رابطه میثم نادری

من که هنوز دلواپس حالتم تنهام گذاشتی رفتی دنبالتم

هرشب و هرشب میبینم خوابت رو لعنتی من قلبم رو دادم به تو

خواهش هر شبم اشک منو روی تو اثر نکرد

دیدی که عاشقم گریه و هق هقم چشم تورو تر نکرد

اون همه استرس این همه عشق و حس فایده ایی نداشت

من که هنوز دلواپس حالتم تنهام گذاشتی رفتی دنبالتم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.