دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،آهنگ

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای

مهدی یغمایی ترانه زیبا و شنیدنی خود به نام از من چرا رنجیده ای را با بالاترین کیفیت منتشر کرد. شما کاربر گرامی می توانید

این اهنگ را در دو کیفیت ۳۲۰و۱۲۸ از رسانه بزرگ کرال موزیک بصورت کاملا رایگان دانلود نمایید.

Download New Music by Mehdi Yaghmaei called Az Man Chera Ranjidei

ترانه: سعدی شیرازی , موزیک: مهدی یغمایی
تنظیم: دانیال شاکری , میکس و مسترینگ: بنیامین عمران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای

شما بازدیدکننده عزیز می توانید این آهنگ را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای

ای یار ناسامان من از من چرا رنجیده ای
وی درد و ای درمان من از من چرا رنجیده ای
ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من
لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیده ای
از من چرا رنجیده ای

متن آهنگ از من چرا رنجیده ای

گر من بمیرم در غمت خونم بتا در گردنت
فردا بگیرم دامنت از من چرا رنجیده ای
بنگر ز هجرت چون شدم سرگشته چون گردون شدم
وز ناوکت پرخون شدم از من چرا رنجیده ای
ای یار ناسامان من از من چرا رنجیده ای
وی درد و ای درمان من از من چرا رنجیده ای
ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من
لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیده ای
از من چرا رنجیده ای

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.