دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،آهنگ

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید،دانلود آهنگ،دانلود موزیک،آهنگ

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی ممنون

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی ممنون

هم اکنون ترانه بسیار زیبا از گرشا رضایی به اسم ممنون با بالاترین کیفیت منتشر گردید.شما بازدیدکننده گرامی می توانید
این اهنگ را در دو کیفیت۳۲۰و۱۲۸ به همراه متن ترانه از کرال موزیک به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید.

Download New Music By Garsha Rezaei Called Mamnoon – kralmusic

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی ممنون

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی ممنون

ممنون از اینکه با نگاهت به دلم انگیزه میدی

دل من آروم شد از اینکه درد و دل هامو شنیدی

ممنون از اینکه لحظه لحظه تو همه خاطره هامی

با همه زیاده خواهیم بهتر از اون که میخوامی

این که همش فکر منی خوبه برام خوبه برام

من آرزوهامو فقط با تو میخوام با تو میخوام

چی بهتر از اینکه تو هر حالی حواست به منه

تو اومدی تا نبض من با تو منظم بزنه اومدی

متن آهنگ ممنون گرشا رضایی

رویا نهیست دیگه تنها ترین آدم شهر تنها نیست

نگو حال خوش از چشای ما پیدا نیست

بی تو یه روز از این زندگیم زیبا نیست

حال هیشکی حریف دل ما نیست

♫♫♫

این که همش فکر منی خوبه برام خوبه برام

من آرزوهامو فقط با تو میخوام با تو میخوام

چی بهتر از اینکه تو هر حالی حواست به منه

تو اومدی تا نبض من با تو منظم بزنه

اومدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.